Зусилля Державної служби якості освіти України будуть націлені на виконання таких завдань:
виокремлення потреб у підготовці та підвищенні кваліфікації керівників закладів освіти і педагогічних працівників щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
аналіз діяльності інклюзивно-ресурсних центрів зі складенням рекомендацій щодо поліпшення інклюзивного освітнього середовища для навчання, виховання й розвитку соціальних навичок у дітей з особливими освітніми потребами
вивчення роботи команд психолого-педагогічного супроводу в закладах освіти
моніторинг та оцінювання результатів реалізації інклюзивного навчання на всіх рівнях освіти (від дошкільної до вищої)
дослідження доступності та якості послуг для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах/групах, на індивідуальній формі навчання, та подання пропозицій змін до нормативно-правових актів
надання рекомендацій засновникам закладів освіти з питань забезпечення доступності, безпечності та інклюзивності освітнього середовища
розроблення методичних рекомендацій щодо організації інклюзивного, індивідуального навчання.
Ці завдання визначені операційним планом заходів з реалізації у 2024-2026 роках Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 рокуhttps://sqe.gov.ua/pidvishhennya-yakosti-inklyuzivnogo…/
Джерело: Facebook