Передовсім пріоритетним залишається питання безпеки. Хоча більшість закладів спроможні забезпечити базові вимоги, як-от укриття, системи оповіщення та плани евакуації, в деяких регіонах засновники мають надати додаткову інфраструктурну підтримку для досягнення належного рівня безпеки. Забезпечення закладів ресурсами для облаштування захисних споруд, як також регулярне проведення тренінгів серед персоналу й вихованців може суттєво поліпшити стан готовності.
Важливим аспектом є психологічна підтримка як базовий елемент створення комфортного освітнього середовища. Частина персоналу вказала на потребу у навчанні з надання психологічної допомоги та відповідному підвищенні кваліфікації. Завдяки залученню кваліфікованих психологів чи співпраці з психологічними службами можна належним чином підтримувати всіх учасників освітнього процесу.
Державна служба якості освіти України представляє результати моніторингового дослідження (вивчення питання) стану підготовки закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти до роботи у 2024/2025 навчальному році
https://sqe.gov.ua/hotovnist-zo-2024-2025nr/
Джерело: Facebook
Залишити відповідь